fredag 28. januar 2011

Distress Stain!!!!!!!


Jeg er overbegeistret!..og det allerede før jeg har prøvd denne nyheten fra Tim Holtz. Distress stain er flasker med dabber tupp, og ventil som regulerer mengden med å trykket ned mot papiret. Gleder meg til å prøve å distresse på den "nye måten".

Men ikke nok med det så er den nye papirserien helt "bare mååå ha". Det var så mye stilige ark. Kommer mange ulike typer små glassflasker,kleshengere og lyspærer faktisk, som skal pynte opp prosjektene. Super-kule!

Gleder meg villt!! Jeg <3 Tim Holts! Nå gjenstår det bare å vente og vente... til alt sammen kommer til Norge :))

1 kommentar:

  1. Tim Holtz er virkelig en scrappeguru!! Disse kjenner jeg at jeg også gleder meg til!!

    Tusen takk for besøket i bloggen min. Gøy at du vil være med på Scrappekammerets Bursdagshopp!

    SvarSlett