søndag 21. august 2011

Triangel-eske





Denne gangen har jeg brettet en eske formet som en gammel sukkertøypose. Har tenkt å fylle den med overraskelser til en heldig gratulant. Esken er kledd med ark fra Pion Design. Har også brukt de nydelige doily, og flourish dies fra Cherry Lynn. Ramme fra Melissa Frances, og endel crackle paint :)

Prøver meg på følgende utfordringer:

Anonyme Scrappere #26: -alterer eske el.

Sukkersøtt #133: -monokromatisk

Our Vintage Affair #august: -triangel

Nordsalten Hobbyklubb #36: -vintage

10 kommentarer:

  1. Kjempeflott eske du har laget, masse flotte detaljer.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!

    SvarSlett
  2. Helt bedårande vacker ask, helt underbar med alla fina detaljer!
    Kram

    SvarSlett
  3. WOW. Den var lekker! Nydelig dekorert. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. Nydelig eske du har laget! Så flott dekorert!
    Tusen takk for at du deltar hos Anonyme Scrappere.
    Merete

    SvarSlett
  5. simply beautiful, love the shape and the colour and all the pretty detail, thank you for sharing with us at Our Vintage Affair
    Hugs Kate xx

    SvarSlett
  6. Fy filler denne ble lekker, Anne Gro:O) Nydelig farge, flott pyntet, rålekkert!!!
    Takk for at du deltar hos SUkkersött, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  7. Noe så lekkert!! Skjønne avstemte farger og nydelige detaljer over alt. Du er jammen dyktig.
    Takk forresten også for bilde og link i sidebaren her, det er ikke så lenge til vinneren trekkes, så lykke til =)

    SvarSlett
  8. ûbersøt eske!!
    Takk for at du deltar i candy'en min. Jeg lover å bli flinkere å oppdatere bloggen min fremover! ;-) Lykke til i trekningen! :)

    SvarSlett
  9. Hei, hei Anne Gro!!! Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Så godt å høre at du likte kurset :D Nå har jeg kikket litt i bloggen din og gurimalla så mye lekkert du lager!!! Elsker denne vintage stilen, men jeg er ikke så god på det selv, men jeg prøver meg innimellom, hehe.
    Jeg kommer helt klart til å titte innom deg igjen.
    Ønsker deg en herlig og kreativ uke!!
    Klem, Wenche :0)

    SvarSlett