onsdag 8. februar 2012

Posekort




Da har startskuddet gått for Anonyme Timeglass på bloggen til Anonyme scrappere. Uten å vite hva jeg gikk til, så meldte jeg meg på, og nå er det bare å hive seg rundt. For 4 oppgaver skal løses, med innleveringsfrist annenhverdag. Hjelpes meg! Kunne ikke passet dårligere, med valg av uke, siden jeg har senvakter på jobb hver dag denne uka!




Tema for Anonyme Timeglass er valentine eller kjærlighet. Og første oppgave er en fargeutfording: rosa eller rødt. Så for min del måtte det jo bare bli rosa :) Jeg har laget et posekort med tag, med en liten hilsen til en god veninne.

Arket jeg har brukt er Pixie Glen collection fra Prima Marketing. Bilde er klippeark fra SagenVintage Design. Rammen og hjertet er chipboard fra Scrapiniec. Hjerteborden og tag er stanset ut med dies fra Magnolia Dohickeys. Blomster fra Wildorchid crafts og KortogGodt. Stempel fra stempelglede. Blonde og seam binding, charms og hjerteperler.

Da er det bare å vente i spenning, og håpe jeg rekker å levere til oppgave 2 :)


-Anonyme Scrappere: Timeglass#1-Rosa/rødt valentine/kjærlighet

-Nordsalten hobbyklubb: #47-Hjerter

5 kommentarer:

  1. Et herlig posekort. Mange flotte detaljer. Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Åee så lækkert, i dejlige farver, og med rigtig mange smukke detailjer. knus morkaren.

    SvarSlett
  3. Å - så utrolig lekkert! Så mange vakre og flotte detaljer! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. super lækker tag og så flot med rammen og skønne farver du har brugt til AS udfordringen
    Pia

    SvarSlett
  5. Tusen takk for at du deltar i NR 1 av Anonyme Timeglass: Nydelig posekort du har laget! Lykke til, vi gleder oss til å se hva du lager til de 3 neste utfordringene også :)
    Klem fra Anja

    SvarSlett