søndag 5. februar 2012

Shabby chic :)


Prøvd meg på et kort i Shabby-chic igjen. Kjempe-gøy med lag på lag, og rufse og krølle :)Inspiret av skissen i utfordingen his KortoMania, så ble dette resultatet.

Arkene fra Pion, har jeg svertet med DistressInk Iced spurce og Dabber snowcap. Jeg har sydd rundt kanten på arkene, og rufset kantene. Stempel fra Stempelglede. Som sløyfe har jeg brukt seam binding farget med Distress.



-Kort o Mania: #56: Skisse

-Card&Scrap: #25: Shabby chic

-Vintage udfordring: #35: prosjekt i 3D

5 kommentarer:

  1. Hvor er det yndigt!!
    1000 tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap :)

    SvarSlett
  2. Utrolig lekkert!
    Lekre farger og pynt:)
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  3. Roligt att du blev inspirerad av min skiss.

    Kortet är helt underbart vackert!

    Tack för ditt bidrag till #56 hos Kort o Mania.

    Kram Nelle

    SvarSlett
  4. wow helt nyyyydelig! så gøy at du ble inspirert av skissen til Nelle :D
    tuuusen takk for at du deltok på vår utfordring 56 hos kort o mania!
    klem fra linda s l

    SvarSlett
  5. Nydelig vintage, med lag-på-lag. Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett