tirsdag 1. mai 2012

DT for Papir i Hjertet !!!!!!!!

Da har vi kommet til 1.mai, og med den sol og en smak av sommer!!!! Deilig å endelig kunne kose seg i sol og varme igjen. Jeg har en nyhet å fortelle! For jeg har hatt en liten scrappe-hemmelighet de siste fjorten dagene, som jeg får lov til å røpe idag !!!!!!!!!

Jeg har nemlig kommet med på Designteamet til PAPIR I HJERTET, og har blitt endel av HJERTELAGET !!! Min første DT-stilling, så dette blir spennende og jeg gleder meg masse!


Håper mange av dere vil følge Hjertelaget og bloggen. Vi har reåpning av bloggen idag, og starter med en vår-utfordring til dere. Vi vil ganske enkelt at dere bidrar med et vårlig prosjekt. Stikk innom bloggen vår, og bli inspirert av noen av mine kolleger i teamet. Du har frist til 15.mai for å bli med :)

Vi vil hver måned ha en ny utfordring til dere, med spennende premier fra butikken vår PAPIR I HJERTET. Du finner link til Hjertelagets blogg og galleri fra butikken. Håper å se dere i bloggen, og gleder meg til å se bidragene :)

3 kommentarer: