lørdag 7. mars 2015

Gavepose -DT Kort og Godt

Da har jeg kommet til mitt siste DT-bidrag til Kort og Godt sitt Galleri for denne gang. Denne uken har jeg tatt for meg Konfirmasjon. Aller sist har jeg pyntet en papirpose, som kan brukes som gavepose og en hilsen. Alle produktene og stempelene finner du hos Kort og Godt. I tillegg har jeg brukt bølgepapp, og punchet kant med punch fra Martha Stewart.









Blir med på utfordring hos:

Ett Trykk  #15 jubileum: papirpose

Card andScrap #92: bling eller perler


3 kommentarer:

  1. Sikke en fin gavepose!
    TAK fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlett
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  3. Nydelig pose, så gjennomført <3

    SvarSlett