mandag 5. oktober 2015

BloggHopp hos Scrappiness

Velkommen til Scrappiness sin første BloggHopp!!!!

Mitt navn er Anne Gro Lia. Jeg bor på Notodden, sammen med samboer og vår lille prinsesse på 1 år. Til daglig er jeg Dekoratør og butikkselger hos Cubus. Så den lille fritiden jeg har, prøver jeg å få tid til litt hobby. Jeg er først og fremst en kortlager, men prøver meg så smått på både LO og Journaling. Stilen min er sterkt preget av Vintage og Shabby chic. Men er alikevel glad i å følge med på, og blir inspirert av andre stiler og teknikker. Mitt kjennetegn er vintage bilder, lag på lag, blonder og blomster.

Føler meg heldig og aldri så lite stolt over å få bli en del av Designteamet til Scrappiness det kommende året. Håper Du vil følge oss, og la deg inspirere! Jeg er iallefall klar, og Gleder meg til å ta fatt på oppgaven.

Men tilbake til det viktigste BLOGGHOPPEN!! Jeg går utifra at du har kommet deg hit via bloggen til Scrappiness. Dersom Du ønsker å følge meg på min vei sammen med Scrappiness, kan du legge deg til som følger her på bloggen min, pinterest, instagram og/eller min kreative facebook side
Du vil få et lodd for hver steg du gjør, og da kan du vinne denne flotte raken fra meg, i tillegg til premien på Scrappiness-bloggen!





Vi i teamet til Scrappiness har fått utdelt hvert vår identiske kit, og et bilde av våre flotte Scrappiness-damer. Oppgaven var valgfri, og vi stod fritt til å legge til evt tilleggsprodukter. Mitt resultat er et lite minialbum laget av små papirposer. Her kan damene sette inn sine scrappeminner.









Hopp deg rundt i bloggene, og se hvor forskjellig resultatene ble med det samme utganspunkt. Hopp deg videre til neste kvinne på listen, som er bloggen til Helga Elin! Ikke glem å ta turen innom Scrappiness bloggen når du ferdig og kommenter. 

PS!! siden dere kan vinne en ekstra premie her inne, ikke bare hos Scrappiness bloggen, er det viktig at dere skriver i kommentaren her hva dere har gjort, så jeg vet hvor mange lodd dere skal ha, når jeg skal kåre en vinner her hos meg. Dere kan vinne inne hos alle bloggene, og da er det jo greit å vite hva dere har gjort.


Anne Gro (du er her nå)





Ha en nydelig kreativ dag ♥

12 kommentarer:

  1. Dette var virkelig et nydelig album. Herlige farger og så liker jeg måten du har brukt bølgpappen på :-) Jeg har lagt meg til som følger av bloggen din, facebook siden din og på pinterest. Er ikke på Instagram. Det var utrolig mye lekkert å finne :-) Ha en super dag videre. Klem...Mona

    SvarSlett
  2. Kjempe fin album :) Følger deg på både Facebook siden og Instagram. Følg meg på Facebook siden min (Handmade cards by Veronique).

    SvarSlett
  3. Så flott album :) Følger deg på pinterest, instagram og facebook :)
    Helen
    hkjak@yahoo.no

    SvarSlett
  4. Følger deg på alle medier. Så mye fint og insirerende du har :-) Glad jeg får følge deg :-)

    SvarSlett
  5. Flott album med fine farger :) Følger deg på pinterest, intagram og facebook :) Kjekt å se hva du lager :)

    SvarSlett
  6. Det må jeg sige, det er vel nok et flot album - Jeg er kommet her for første gang via Scrappiness - og det vil være en fornøjelse at følge dig frem over :)
    Tak for at du deler ud af dit gode hjerte :D

    SvarSlett
  7. Nydelig :-) Følger deg på blogg, pinterest, instagram og facebook :-)

    SvarSlett
  8. Hei så fint album likte fargene :) følger deg på alle medier

    SvarSlett
  9. så mye fint du lager! vært både her og der :) bli gjerne med på bloggcandyen min også! http://gracielaslife.blogg.no/1444381067_jippi.html

    SvarSlett
  10. Så mye fint! Blir gøy å følge deg, har lagt deg til på alt��

    SvarSlett