lørdag 7. mai 2011

Scrapperally


Scrapshop inviterer til nytt stortreff i Jæren-området. Dette har fått navnet Scrapperally og vil gå av stabelen 9-11.September 2011. De lover utfordringer, konkurranser,kurs og masse gøy! Les mer på bloggen Scrapperally

Akkurat nå har de en bloggcandy på gang, for å feire den nye rallybloggen. Bli med som følger, og du kan også bli med i trekningen av candyen!

fredag 6. mai 2011

Kort til en gutt


Her har jeg laget et bursdagskort til en gutt som fyller 10 år. Med bildet fra Star Wars som er en favoritt, fra mønsterarket til Creative Imaginations. Til kortet har jeg brukt bølgekartong, metall fra Tim Holtz,Thickers som har fått et lag med Glossy Accsent og sølvfarget Maic Mesh.

Kortet passer inn til utfordringen hos Scrappekammeret hvor man skal lage noe til en gutt.

søndag 1. mai 2011

Konfirmant



Da er det endelig blitt mai måned, og vi nærmer oss sommer. Det har vært et nydelig vær de siste ukene, med sol og etterlengtet varme! Håper dette er forsmaken på en deilig sommer.

Med så mange uker med flott vær, så var det på tide med en litt overskyet dag. Så dagen ble brukt på scrapperommet med god samvittighet! Det er jo mai, noe som betyr tid for konfirmasjon. Dagens produksjon ble et skuffekort til en konfirmant, med plass til pengegave i skuffen.

Sender kortet med på ufordringen hos

Vintage udfordring hvor man ønsker å se bidrag med fargene rosa,hvit og brun

Scrappekammeret hvor Alt er tillatt!

Ønsker dere alle en fortsatt strålende vår!

onsdag 6. april 2011

Dåpskort




Lenge siden det har kommet noen nye innlegg på bloggen min nå. Har vært på en 14-dagers ferie til deilige Thailand. Og da jeg kom hjem skjedde det mye i livet mitt på både godt og vondt. Så da har scrappingen og bloggen min blitt litt nedprioritert.

Men i helgen fikk jeg en bestilling på et dåpskort til ei lita jente. Så da var det bare å få satt seg ned igjen. Bestillingen var et kort med rosa-farge, og et spesiellt bilde. Så da ble dette mitt resultat.

Sender den med på utfordring 24 hos Scrapperiket der man ønsker å se bruk av metall.



mandag 21. mars 2011

GD hos Our Vintage Affair!





Siden jeg var den heldige vinneren av Februar utfordringen hos Our Vintage Affair, var det min tur til å være gjestedesigner for denne månedens utfordring for Altered Items. Denne gangen er nøkkelordet "Kitchen" Her står man fritt til å velge hva man vil lage, bare det er relatert til kjøkken evt ved å dekorere et produkt,lage en boks,pynte en sleiv eller bare bruke et bilde fra et kjøkken. Det er bare å slippe løs fantasien!

Mitt bidrag er en oppskrifts-bok med bestemors gamle oppskrifter. Denne er laget med kaffefilter som boksider, der sidene er festet med eyelets som jeg har tredd sikkerhetsnåler igjennom. Kaffefilter og blonder har jeg farget i kaffe. Satt sammen en masse stæsj jeg syntes passet til. Griset litt med crackle paint og distress, for å få frem den gamle looken. Denne var veldig gøy å lage!

Hiv dere med på utfordringen! Fristen er 19.april og du har muligheten til å vinne en pakke med flotte ark fra 3ndy papir sin nye serie "Sweetheart. Og ikke minst vil du bli neste måneds Gjestedesigner. Lykke til!!!


fredag 11. mars 2011

Topp 4 hos vintage Udfordring :)

Nå sitter jeg på et hotellrom i Khao Lak og Thailand!Skal bli godt med 14 dager med varme, og avslappning. Lange dager ved bassenget og på stranden, og masse nye opplevelser. Var på Phuket for 2 år, og synes Thailand er et veldig flott land.

Etter litt engstelse tidligere idag etter jordskjelvet i Japan,ble gleden stor da jeg tok en bloggrunde, og fannt ut at jeg er plukket ut som en av Topp 4 hos Vintage Udfordring med denne boken min. Tusen takk for at jeg fikk en 3.plass!!!! Det setter jeg stor pris på :)




søndag 6. mars 2011

Et bursdagskort



Idag var jeg så heldig at jeg ble trukket ut som en av favorittene hos Anonyme Scrappere med mitt bidrag til Utfordring #16 Utrolig gøy å bli trukket ut, og jeg er kjempe-glad!!!

I dag har jeg fomlet veldig med å sette sammen en kort. Har samtidig med scrappingen, også begynt å pakke kofferten. Reiser om ikke så mange dager på ferie til Thailand! Skal bli kjempe-deilig å komme seg litt vekk,slappe av og ikke minst sol og bading :)

På dagens kort har jeg brukt mønsterark fra GCD og Maja Design.

Sender kortet inn på følgende utfordringer:


Sukkersøtt Utfordring #115-med hjemmelaget tag

Ser jeg må trekke kortet mitt fra That just so cute sin utfordring, da det ikke kan kombineres med andre.

lørdag 5. mars 2011

En liten tag


I ettermiddag var det på tide å pakke sammen en bursdagspresang, som må gå i posten på mandag. Da tenkte jeg å scrappe sammen et kort som kunne passe til. Etter litt funderig ble resultatet mitt en tag. med en liten hilsen på baksiden.

Sender tag`en med på utfordring #20 hos Scrapperiket Her vil de se prosjekter med stifter. Tenkte denne passet bra, da nesten alt, bortsett fra blomstrene og metallet, er festet på tag`en med stifter.

Sukkersøtt utfordring #115



Idag fikk jeg inspirasjon til et kort inne hos Sukkersøtt Ukens utfordring var å lage et kort med hjemmelaget tag.

Til kortet har jeg brukt bazzill. Ark fra Rose moka. Flere puncher fra Martha Stewart. Metallpynt og perler fra Kort og godt. Roser fra Wildorchidcrafts.
Tagen er ark fra Maja Design. Swirls fra Prima. Brukt stickles på swirlene på arket.

Tar kortet med på utfordrig #115 hos Sukkersøtt.

fredag 4. mars 2011

Vinner hos Our vintage affair :)

HURRA HURRA!!!! Idag ble jeg overrasket med at jeg var den heldige som ble valgt som vinner av Februar utfordringen hos Our vintage affair Utfordringen var å lage en boks med plass til fotografier. Bidraget mitt er boksen jeg har publisert i innlegget under :)

Ekstra gøy å vinne på en Vintage-konkurranse, da jeg synes stilen er utrolig spennende og fryktelig gøy å lage!!

Her ser du vinner anonseringen og bidraget mitt :)

Da er det endelig helg for min del. Har ingen planer annet enn å kose meg, og prøve meg på noen nye scrappe-prosjekter. God helg til alle :)