lørdag 25. juni 2011

Brettekort Bryllup






Dagens prosjekt ble et bryllupskort på bestilling. Valgte meg et enkelt brettekort. De trengte litt ekstra skriveplass, så da laget jeg en ekstra taglomme i tillegg. Alt av ark er fra Pion Design, og det vakre bildet har jeg funnet på nettet.

Håper flere av dere har bedre sommer-vær enn det jeg har! Men mens jeg venter på sola, blir det litt tid til nye prosjekter. Ha en fin sommer-kveld :)

Sender det inn til følgende utfordringer:

Scrappekammeret: #33 Sommer
Vintage udfordring: #24 Bruk stempeltrykk
Kort o Mania: #42 Bryllup
Scrapperiket: #29 Kjærlighet

onsdag 15. juni 2011

Tag




Denne gangen har jeg prøvd meg på en tag, ved å bruke en gammel emballasje etter en prima-swirls. Har sett flere som har brukt dette, og har spart meg opp litt av disse. Så det var på tide å prøve, og det ble jo kjempe-stilig. Har brukt litt ark fra Pion, samt overlay-ramme og 2 ulike typer tape fra Tim Holtz.

Sender det inn til følgende utfordringer:

-Scrapping.no: Bursdag
-Scrappekammeret: minst 2 ulike bånd
-Card & Scrap: blonder/bånd

mandag 13. juni 2011

Vintage Udfordring #23




Idag har jeg kost meg med et kort til Vintage Udfordring #23, hvor man skulle bruke et flott bilde i lilla-toner. Da var det bare å stupe ned i de vakre arkene til Pion igjen. Har klina litt med crackle accent på bilde, og gesso litt rundt forbi :)

-Blomster fra Prima og Wildorchid crafts
-Swirls fra TH grungeboard malt med h2o og crackle accent
-Stempel fra Papirloftet
-Tag fra magnolia doohickeys
-Nøkkelhull fra Dusty Attic malt med h2o og glossy accent
-pebbles-knapp fra PinkPaislee
-charms,metall,blondeserviett,magic mesh,rubons

Deltar også på bursdags-utfordring på Scrapping.no

lørdag 11. juni 2011

Et kort til :)



Jeg har ingen andre planer for pinsen, enn å slappe av og kose meg. Været ser ut til å bedre seg også, så det blir nok en flott dag i morgen. Hadde en stor-opprydding i scrappe-haugen idag, noe som virkelig trengtes. Måtte jo prøve meg på litt scrapping etterpå, som resulterte i dette kortet. Siden jeg har fått litt bestillinger i det siste, så ble det nok et bryllupskort denne gangen. Ha en fin pinse!

Deltar på følgende utfordringer:

-Sukkersøtt #128: tenk rosa
-Anonyme scrappere #24: bryllup
-Papiravisen #5: bryllup

søndag 5. juni 2011

Brettekort Bryllup





Nok en vakker sommerdag her i Telemark. Men jeg klarte alikevel ikke å holde fingrene unna de fantastiske arkene til Pion. Og på mine daglige bloggrunder de siste ukene, ha jeg sett at jeg ikke er alene om å elske disse arkene!

Synes det var så gøy å lage denne typen tri fold card, at jeg måtte prøve meg igjen. Høysesongen for bryllup er igang, så det ble et kort til brudeparet denne gangen.

Samtidig vil jeg takke for alle hyggelige kommentarer jeg har fått. Alltid koselig å komme innom, og se at noen har vært på besøk :)

Ønsker dere en fin sommer-kveld!


Denne gangen prøver jeg meg hos:

Sukkersøtt #127: -bryllup som ikke er 15x15

Scrappekammeret #32: -minst 2 ulike bånd/blonder

Card and Scrap #10: -blomster

Kort o mania #41: -monokromatisk JEG BLE EN AV FAVORITTENE :)

Scrappiness design: -bryllup



C.R.A.F.T.S. challenge #105: -wedding/love
Stampavie and more #144: -more than a fold
Claudia & company #83: -fancy folds
Crafts and me Challenge #37: -punch it out
Paper crafting journey #11: -anything goes

torsdag 2. juni 2011

Mer bryllup



Når jeg først var igang...kastet jeg meg over flere av arkene fa Pion design. Sommeren e igang, og demed bryllup på løpende bånd. Så det ble nok et bryllupskort, med disse flotte arkene.

I tillegg til Pion-arkene har jeg brukt blonder,kakeseviett,rubons og hjemmelaget blomst!

Prøver meg på følgende utfordringer:


Scrappekammeret
: #31-lag en egen dekorasjon

Sketchy Colors: #73-skisse

Bryllupskort



Endelig har sommeren kommet! Blå himmel,strålende sol og 22 varmegrader. Deilig!!! Men mitt oppe i dette måtte jeg en tur inn for å scrappe litt. Hadde et bryllupskort i bestilling, som jeg har utsatt alt for lenge. Og ikke minst en STOR bunke med de lekre arkene fra Pion Design, som har ligget å ropt på meg i flere uker allerede. Så da var det bare å sette igang, og før jeg stuper ut i solen igjen, vil jeg vise det frem til dere!

Ønsker dere alle en flott dag!

Sender det med på følgende utfordringer:

Sukkersøtt: #126 - "vis oss din stil"

Card and Scrap: #10 - "Blomster"

mandag 30. mai 2011

Stempelscrap 24.-25.nov


Da vil jeg reklamere litt for Stempelscrap som er Norges største messe med stempel og scrapbooking. Dette er en kominert messe og scrappetreff. Festlighetene finner sted på Lillestrøm den 24. og 25.november, så hold av datoen!

Foreløpig har 15 butikker allerede meldt sin ankomst. Det blir holdt kurs for den som ønsker, samt at flere butikker har stands som gir deg masse med inspirasjon. Høres dette spennende ut, er det mulig å lese mer på bloggen til Stempelscrap

I forbindelse med ny blogg ønsker de seg flere følgere! Så bli en følger, og en heldig vinner blir trukket når det passerer 200 stk. I tillegg har de nå en flott bloggcandy. Se bilde av candyen over, og bli med du også :)

mandag 23. mai 2011

Brettekort





Dagen har gått med til å prøve meg på et nytt brettekort. Et dobbelt z-fold card med klaff og magebelte! Jeg hadde ikke noe mal til kortet, så det ble litt prøving og feiling før jeg ble fornøyd. Inspirasjonen til kortet fikk jeg fra Marianne papirverden, hvor jeg så dette kortet første gang. Anbefaler varmt et besøk, hun lager de vakreste kort!

Til kortet har jeg brukt de flotte arkene fra Pinkpaislee-Butterfly Garden. Sommerfugl og Rubons fra samme serie, og puncher fra Martha Stewart.

Legger kortet mitt inn til følgende utfordringer:

SCRAPPERIKET-#27 Tema Bursdag

NORDSALTEN HOBBYKLUBB- #30 Tema Perler

ANONYME SCRAPPERE- #22 Tema 3: jeg har brukt 3stempel og 3roser og 3perler i sett

søndag 22. mai 2011

RAK hos Picture and scrap


Nå har utfordringsbloggen Picture and scrap en overraskelse på gang!! Du har mulighetene til å vinne en av tre spennende rak :)) Bildet er en av RAK`ene man har mulighet til å vinne. Juhuu..jeg blir iallefall med, og krysser armer og bein for at jeg er den heldige!

Picture and scrap har 2 utfordringer i månden, der man skal bruke valgte bilde. Alltid flotte bilder, som man kan bruke på både kort,LO,esker..alt hva man ønsker å lage. Alle nasjonaliteter kan delta. Også gøy å følge med på alt det flotte som DT har å vise oss. Nå ønsker de å gi litt tilbake, og har satt sammen 3 RAK. Snille jenter på denne flotte bloggen!

I samme slengen søker de også etter nye DT-medlemmer!

Hiv deg med du også vel!! (..kanskje det er du som får en overraskelse i posten..)