mandag 25. juli 2011

Jeg vannt RAK :)

Idag var jeg så heldig at jeg var trukket ut som vinner av en RAK i Scrap`a`long sin blogghopp. Jeg er så heldig og kan vente meg denne RAK`en fra Stine i posten om ikke så lenge. Så glad jeg ble!!! Ta gjerne et besøk innom Stine`s lille univers, og se de flotte LO`ene hun lager!




Endelig litt glede i all denne tragedien som har rammet nasjonen vår. Mine tanker og medfølelse går til alle som er rammet av denne tragedien. En hel nasjon gråter med dere. Nå må vi ta vare på hverandre, og vise kjærlighet.


"Om èn mann kan vise så mye hat, tenk hvor mye kjærlighet vi alle kan vise sammen"
Stine Renate Håheim

lørdag 2. juli 2011

Vintage bryllup



Et bryllupskort i min favoritt-stil vintage denne gangen. Vil samtidig takke for alle koselige kommentarer dere legger igjen :)

Mønsterark fra Pion-design
Gamle boksider
Osteklut
Magnolia Doohickeys blomsterdie
Stempler fra Kaiser Craft og
Chipboard-ramme fra Scrapiniec
Overlay-ramme


Er med på følgende utfordringer:

Kort o Mania: #43 Anything Goes JEG BLE EN AV FAVORITTENE!!
Card and scarp: #12 Bruk punch/dies
Scrappekammeret: #33 Sommer
Papiravisen: Juni-utf. Bryllup

lørdag 25. juni 2011

Brettekort Bryllup






Dagens prosjekt ble et bryllupskort på bestilling. Valgte meg et enkelt brettekort. De trengte litt ekstra skriveplass, så da laget jeg en ekstra taglomme i tillegg. Alt av ark er fra Pion Design, og det vakre bildet har jeg funnet på nettet.

Håper flere av dere har bedre sommer-vær enn det jeg har! Men mens jeg venter på sola, blir det litt tid til nye prosjekter. Ha en fin sommer-kveld :)

Sender det inn til følgende utfordringer:

Scrappekammeret: #33 Sommer
Vintage udfordring: #24 Bruk stempeltrykk
Kort o Mania: #42 Bryllup
Scrapperiket: #29 Kjærlighet

onsdag 15. juni 2011

Tag




Denne gangen har jeg prøvd meg på en tag, ved å bruke en gammel emballasje etter en prima-swirls. Har sett flere som har brukt dette, og har spart meg opp litt av disse. Så det var på tide å prøve, og det ble jo kjempe-stilig. Har brukt litt ark fra Pion, samt overlay-ramme og 2 ulike typer tape fra Tim Holtz.

Sender det inn til følgende utfordringer:

-Scrapping.no: Bursdag
-Scrappekammeret: minst 2 ulike bånd
-Card & Scrap: blonder/bånd

mandag 13. juni 2011

Vintage Udfordring #23




Idag har jeg kost meg med et kort til Vintage Udfordring #23, hvor man skulle bruke et flott bilde i lilla-toner. Da var det bare å stupe ned i de vakre arkene til Pion igjen. Har klina litt med crackle accent på bilde, og gesso litt rundt forbi :)

-Blomster fra Prima og Wildorchid crafts
-Swirls fra TH grungeboard malt med h2o og crackle accent
-Stempel fra Papirloftet
-Tag fra magnolia doohickeys
-Nøkkelhull fra Dusty Attic malt med h2o og glossy accent
-pebbles-knapp fra PinkPaislee
-charms,metall,blondeserviett,magic mesh,rubons

Deltar også på bursdags-utfordring på Scrapping.no

lørdag 11. juni 2011

Et kort til :)



Jeg har ingen andre planer for pinsen, enn å slappe av og kose meg. Været ser ut til å bedre seg også, så det blir nok en flott dag i morgen. Hadde en stor-opprydding i scrappe-haugen idag, noe som virkelig trengtes. Måtte jo prøve meg på litt scrapping etterpå, som resulterte i dette kortet. Siden jeg har fått litt bestillinger i det siste, så ble det nok et bryllupskort denne gangen. Ha en fin pinse!

Deltar på følgende utfordringer:

-Sukkersøtt #128: tenk rosa
-Anonyme scrappere #24: bryllup
-Papiravisen #5: bryllup

søndag 5. juni 2011

Brettekort Bryllup





Nok en vakker sommerdag her i Telemark. Men jeg klarte alikevel ikke å holde fingrene unna de fantastiske arkene til Pion. Og på mine daglige bloggrunder de siste ukene, ha jeg sett at jeg ikke er alene om å elske disse arkene!

Synes det var så gøy å lage denne typen tri fold card, at jeg måtte prøve meg igjen. Høysesongen for bryllup er igang, så det ble et kort til brudeparet denne gangen.

Samtidig vil jeg takke for alle hyggelige kommentarer jeg har fått. Alltid koselig å komme innom, og se at noen har vært på besøk :)

Ønsker dere en fin sommer-kveld!


Denne gangen prøver jeg meg hos:

Sukkersøtt #127: -bryllup som ikke er 15x15

Scrappekammeret #32: -minst 2 ulike bånd/blonder

Card and Scrap #10: -blomster

Kort o mania #41: -monokromatisk JEG BLE EN AV FAVORITTENE :)

Scrappiness design: -bryllup



C.R.A.F.T.S. challenge #105: -wedding/love
Stampavie and more #144: -more than a fold
Claudia & company #83: -fancy folds
Crafts and me Challenge #37: -punch it out
Paper crafting journey #11: -anything goes

torsdag 2. juni 2011

Mer bryllup



Når jeg først var igang...kastet jeg meg over flere av arkene fa Pion design. Sommeren e igang, og demed bryllup på løpende bånd. Så det ble nok et bryllupskort, med disse flotte arkene.

I tillegg til Pion-arkene har jeg brukt blonder,kakeseviett,rubons og hjemmelaget blomst!

Prøver meg på følgende utfordringer:


Scrappekammeret
: #31-lag en egen dekorasjon

Sketchy Colors: #73-skisse

Bryllupskort



Endelig har sommeren kommet! Blå himmel,strålende sol og 22 varmegrader. Deilig!!! Men mitt oppe i dette måtte jeg en tur inn for å scrappe litt. Hadde et bryllupskort i bestilling, som jeg har utsatt alt for lenge. Og ikke minst en STOR bunke med de lekre arkene fra Pion Design, som har ligget å ropt på meg i flere uker allerede. Så da var det bare å sette igang, og før jeg stuper ut i solen igjen, vil jeg vise det frem til dere!

Ønsker dere alle en flott dag!

Sender det med på følgende utfordringer:

Sukkersøtt: #126 - "vis oss din stil"

Card and Scrap: #10 - "Blomster"

mandag 30. mai 2011

Stempelscrap 24.-25.nov


Da vil jeg reklamere litt for Stempelscrap som er Norges største messe med stempel og scrapbooking. Dette er en kominert messe og scrappetreff. Festlighetene finner sted på Lillestrøm den 24. og 25.november, så hold av datoen!

Foreløpig har 15 butikker allerede meldt sin ankomst. Det blir holdt kurs for den som ønsker, samt at flere butikker har stands som gir deg masse med inspirasjon. Høres dette spennende ut, er det mulig å lese mer på bloggen til Stempelscrap

I forbindelse med ny blogg ønsker de seg flere følgere! Så bli en følger, og en heldig vinner blir trukket når det passerer 200 stk. I tillegg har de nå en flott bloggcandy. Se bilde av candyen over, og bli med du også :)