Denne gangen har jeg prøvd meg på ting jeg ikke kan... For de av dere som kjenner meg, så vet dere at det ikke er mange LO som har blitt produsert av meg! Men nå tenkte jeg det var på tide å prøve noe nytt ;)
I høst var jeg på 3 supre kurs med min store favoritt
Finnabair på Grorudtreffet. Et av kursene var journalingsider i Finnabair-stil. Et super-spennende kurs, hvor vi lærte masse spennende.
Så da jeg var så heldig at jeg fikk Dylusions Journal-book til jul, så var det bare å kjøre på. Så dette er min aller FØRSTE side i min aller FØRSTE journal hvor jeg for aller FØRSTE gang prøver meg på en Finnabair-inspirert side :)
Det var kjempe-gøy, og det var nesten så jeg hørte Finn rope; Add more..add more..!! Så gjett om jeg skal lage flere sider. Kan ikke stoppe nå!!
Jeg har brukt ark og en del stæsj fra Prima. Masse blonder og washi-tape. Sprøyet med glimmermist Black Magic, splæsjet med Distress Stains og stemplet med div stempler fra Prima.
Blir med på utfordring hos
Trykkpressa: #januar-bruk klokker
Kreativ Scrapping: #1-noe nytt (prøver ny teknikk i ny bok)
Card and Scrap: #46-metallpynt
It`s all about vintage and beauty Challenge: #34-lace dream
The Studio Challenges: #january -New beginnings(my first LO in my New Dylusions Journalbook)
Simon says stamp challenge: #New something (my first LO in my New Dylusions Journal)