En ny side i den flotte journal-boken jeg fikk til jul. Denne gangen har jeg griset masse med te, og laget splæsjer med te-poser. Bildet er av min bestemor og pappa.
Det ble en skikkelig vintage side, med all den pyntet jeg elsker og forbinder med vintage. Har laget en lag på lag med papirpose,boksider,blonder og kakeservietter. Chipboard fra Scrapinec og DustyAttic. Brukt masse gamle billetter,knapper og frimerker. Stemplet rundt på siden med stempler fra Prima.
Blir med på utfordringer hos
Live and Love Crafts #10: Bingo -Horizontal; Lace,Doily,Metal
Kreative Verden #1: Alt er lov
Papirdokkene #46: Alt er lov




