mandag 8. april 2013

Vintage bokside



En ny side i den flotte journal-boken jeg fikk til jul. Denne gangen har jeg griset masse med te, og laget splæsjer med te-poser. Bildet er av min bestemor og pappa.

Det ble en skikkelig vintage side, med all den pyntet jeg elsker og forbinder med vintage. Har laget en lag på lag med papirpose,boksider,blonder og kakeservietter. Chipboard fra Scrapinec og DustyAttic. Brukt masse gamle billetter,knapper og frimerker. Stemplet rundt på siden med stempler fra Prima.



Blir med på utfordringer hos

Live and Love Crafts #10: Bingo -Horizontal; Lace,Doily,Metal

Kreative Verden #1: Alt er lov

Papirdokkene #46: Alt er lov

2.plass i vårens KOM :)



Da er vårens runde av KOM på scrapping.no over for denne gangen. Er veldig stolt av meg selv som klarte å levere til alle 8 rundene. Etter en siste nervepirrende avstemming, kom jeg på utrolige 2.plass!!! Kortet over er mitt siste bidrag, hvor oppgaven var paper rosette.

Så glad for alle som likte kortene mine, og som var så snille å gi meg stemmer i alle rundene. Setter stor pris på hver og en stemme :)

Dette er forrige oppgaven, som var critters.



Og sist er det en skisseoppgave.



lørdag 16. mars 2013

Herrekort med Graphic45



Mitt KortoMania-kort til runde 5, ble nok ett herrekort. Har fått litt dilla på disse fortiden. Og det fikk meg til finalen. Tusen takk for alle stemmene :)

Oppgaven var vimpler, så jeg brukte canvas-vimpler fra Prima. Arkene er fra Graphic45, og passer så godt til herrekort. Chipboard filmstrip fra Scrapiniec, og masse pynt fra Prima. Stempel fra TimHoltz.

mandag 11. mars 2013

Kort i vårfarger



Mitt KortoMania kort i runde 4 :)

Her skulle vi lage kort i fargen grønn. Ingen favoritt farge akkurat, men med ark fra Pion Design løste oppgaven seg.

Chipboard-ramme fra Scrapinec
Blomster fra DustyAttic
Sommerfugl i canvas fra Prima

Tusen takk for alle stemmene, som fikk meg inn på en delt 3.plass!

torsdag 28. februar 2013

Herrekort



Nå vil jeg vise dere mitt bidrag til denne ukens utfordring i kortomania. Lykkelig kom jeg meg helt til finalen, og jammen gikk jeg ikke av med seieren denne gangen.

Oppgaven var å lage et kort med minst 10 dekorelementer. Det ble visst et kort til en mann denne gangen. Har brukt kraftkartong som bakgrunn. Har ikke brukt noe mønsterpapir på dette kortet. Kun satt sammen deler med bølgekartong,blonder,dottie-ann og div washi-tapes. Som pynt har jeg brukt masse Prima-stæsj og TimHoltz stempel og dies.

Tusen takk for alle stemmene jeg fikk!!

onsdag 20. februar 2013

Valentine kort



Mitt bidrag til andre runde i KortoMania :) Jeg var heldig, og kom meg til finalen sammen med seks andre. Hvor jeg tilslutt havnet på 4.plass. Må si meg stor-fornøyd med det!!

Utfordringen denne gangen var et valentines-kort. Ikke så fornøyd med oppgaven, men fikk nå laget min egen vri på det. Har brukt ark fra Grapic45. Frimerkestempler fra Whimsey Stamps. No1 er stanset ut med dies fra TimHoltz.

lørdag 16. februar 2013

Vintage posekort



Da er helgen i gang, og med det har jeg et vintage posekort å vise. Satt sammen av masse utklippsdeler,doily og selvfølgelig litt blonder. Sløyfe av seambindig farget med distress, og lekkert fuglebur fra Dusty Attic.



Sender inn til:

Nordsalten Hobbyklubb #1: -bursdag

Card and Scrap #49: -bruk blomster

Trykkpressa #feb: -doily/kakeserviett

fredag 15. februar 2013

Morsdagskort med Pion



Litt sent ute, men her kommer mitt morsdagskort :) Mitt første kort med "Alma`s Seewingroom",de nyeste arkene til Pion. Fantastisk flotte ark, og min nye store favoritt-serie!

Sendte det med på første runden av KortoMania på Scrapping.no. Var så heldig at jeg kom meg til finalerunden. Og havnet på en delt 3.plass etter en svæært tett finalerunde! Hjelpes hvor tett det var i toppen..

Tuuuusen takk for alle stemmene jeg fikk!!!! Kjempe-glad for alle sammen :)

mandag 4. februar 2013

Scrappet Vaskebrett




Etter å ha sett flere som har scrappet flotte vaskebrett, ville jeg også prøve meg. Var heldig å finne et norsk brett i passe størrelse. Tenkte å gi det i gave til min søster, så jeg valgte et gammelt bilde av mommo og min pappa som liten gutt.

Som bakgrunn har jeg brukt en gammel fransk regning,bølgepapp og en stor gammel kakeserviett. Pyntet med bånd og blonder, og masse blomster. Lysekronen er chipboard fra DustyAttic, som er distresset og fått et lag med Glossy Accent. Tallene er stanset ut med dies fra TimHoltz. Thickers-bokstavene og tallene har jeg malt med Crackle Accent.

Blir med på utfordring hos:

Trykkpressa #feb: kakeserviett/doily

Wild Orchid Challenge #69: anything goes

Kreativ Scrapping #2: kjærlighet





fredag 1. februar 2013

GDT hos Live&Love Craft Challenge!


For noen uker sider fikk jeg en hyggelig forespørsel fra Sandra, om jeg ville være gjestedesigner for Januar-utfordringen hos Live & Love Crafts Challenge. Sandra driver en fantastisk Live % Love Crafts, en nettbutikk med scrappe-varer med hovedvekt på vintage og shabby chic, med base i England. En skikkelig godtebutikk med andre ord!!Så den slags forespørsel måtte jeg jo takke ja til :)

Januar-utfordringen er en skisse laget av DT-medlem Tina.

Man kan delta med KUN 1 bidrag, og kombinere med max 9 andre utfordringer. Vinneren får et gavekort hos Live & Love Crafts, og hvem kan vel ikke ønske seg det :) Frist for å delta er 27.Februar

Så da håper jeg at jeg ser bidrag fra dere hos Live & Love Crafts Challenge Blog. Besøk i alle fall bloggen og se hva de andre super-flinke DT-medlemmene har tryllet fram til inspirasjon. Hiv dere med :)