Det har blitt Mai, og våren er her! Og med det kommer vi ikke utenom konfirmasjoner.
Aller førsr er det et kort til en jente, i beige ark fra Maja Design. Pyntet med roser i hvitt og rosa. Tallene er fra plast-alfabet til Tim Holtz.
Blir med på utfordringen hos:
Scrappelyst #Mai: Inspirert av vår; med våren kommer konfirmasjoner
Kort`o`Mania #107: Alt er lov
Kreative Verden #mai/juni: Rosa,hvit og beige
Live and Love Crafts #mai: photo inspiration
Scrappin all over #23: lag på lag
It`s All About The Vintage Challenge #68: Anything Goes
onsdag 14. mai 2014
søndag 13. april 2014
Dåpskort til gutt
Dåpskort til en liten gutt, laget på en papirpose. Arket i bunnen er fra Maja Design, og bildet er fra Grapic45. Lag på lag med bølgepapp, og tags. Punchet bord på posen, og kortet inni med Martha Stewart-punch. Pyntet med knapper,snurrer og bær. Stjernene er stanset ut med dies fra Tim Holtz.
Utfordring hos:
Trykkpressa #april: stjerner
Scrappin all over #22: posekort
Utfordring hos:
Trykkpressa #april: stjerner
Scrappin all over #22: posekort
søndag 6. april 2014
Dåpskort til gutt
I dag vil jeg vise dere et dåpskort jeg har laget til en liten gutt. Har brukt ark fra både Maja og Pion Design.
Blir med på utfordringer hos:
Vintage Udfordring #76: blomster og perler
Card and Scrap #73: konf/bryllup/dåp
Blir med på utfordringer hos:
Vintage Udfordring #76: blomster og perler
Card and Scrap #73: konf/bryllup/dåp
Ny utfordringsblogg!!
Litt informasjon til deg som er glad i utfordringer :) Det har dukket opp en splitter ny utfordringsblogg som heter Scrappelyst. Her kan du delta med alle mulige papir-prosjekter. Den første ordinære utfordringen starter 5.mai, men allerede nå skjer det mye gøy på bloggen. Stikk innom og bli med på en spennende Giwe-away i samarbeid med Global Hobbykunst, hvor du kan vinne en super dagslyslampe!!! De lover mye spennende, og masse kreativ glede og inspirasjon. Blir spennende å følge :)
søndag 16. februar 2014
Guttekort papirpose
Helgens prosjekt hos meg, har vært et kort til gutt, laget på en gråpapir-pose.
Sjeldent at jeg lager noe i blått, så denne gangen rotet jeg fram ark fra kolleksjonen "Til Far" fra Pion Design. Kjempe-fine farge til gråpapir og kartong! Med litt bølgepapp.tags og ett gammelt postkort ble det litt gutte-stil over det hele. Stjernene er stanset ut med dies fra Tim Holtz. Og metallpynten er fra Ingvild Bolme sine kule serie for Prima. Rundt omkring på kortet og pynten har jeg griset litt med Gesso-maling, for å skape en litt rustikk og gammel effekt.
Baksiden er pyntet i samme stil som framsiden, med et lite skrivefelt til en personlig hilsen.
Blir med på utfordring hos:
Vintage Udfordring #75: maling,sprøy eller mist; brukt gesso
Kort`o`Mania #103: puch eller dies; stjernedies fra Tim Holtz
Scrappin`all over #20: alt er lov
Card and scrap #70; hipp hurra-feiring; bursdag
Sjeldent at jeg lager noe i blått, så denne gangen rotet jeg fram ark fra kolleksjonen "Til Far" fra Pion Design. Kjempe-fine farge til gråpapir og kartong! Med litt bølgepapp.tags og ett gammelt postkort ble det litt gutte-stil over det hele. Stjernene er stanset ut med dies fra Tim Holtz. Og metallpynten er fra Ingvild Bolme sine kule serie for Prima. Rundt omkring på kortet og pynten har jeg griset litt med Gesso-maling, for å skape en litt rustikk og gammel effekt.
Baksiden er pyntet i samme stil som framsiden, med et lite skrivefelt til en personlig hilsen.
Blir med på utfordring hos:
Vintage Udfordring #75: maling,sprøy eller mist; brukt gesso
Kort`o`Mania #103: puch eller dies; stjernedies fra Tim Holtz
Scrappin`all over #20: alt er lov
Card and scrap #70; hipp hurra-feiring; bursdag
søndag 9. februar 2014
Morsdag
Årets morsdagskort med de nyeste arkene fra Pion Design.
Blir med på utfordring hos:
Vintage Udfordring #74: blonder/bånd og 2 knapper
Trykkpressa #februar: hjerter
Kreative Verden #februar: hjerter
Cherish this-memories for life #6: blonder/bånd
Kreativ Scrapping #2: hjerter
Hjerteboden #2: til noen du er glad i + hjerter
Nordsalten hobbyklubb #89: søm og morsdag
Kort`o`mania #101: blonder/bånd
Card & Scrap #69:bruk stempel
Blir med på utfordring hos:
Vintage Udfordring #74: blonder/bånd og 2 knapper
Trykkpressa #februar: hjerter
Kreative Verden #februar: hjerter
Cherish this-memories for life #6: blonder/bånd
Kreativ Scrapping #2: hjerter
Hjerteboden #2: til noen du er glad i + hjerter
Nordsalten hobbyklubb #89: søm og morsdag
Kort`o`mania #101: blonder/bånd
Card & Scrap #69:bruk stempel
torsdag 6. februar 2014
Dyan Reaveley på Bikuben
I slutten av November var jeg på kurs med Dyan Reaveley på Bikuben. Det var to dager med klin og klæsj, sprut og sprøy. Slett ikke noe for den som var redd for å bli grisete!!
Selv om Dyan driver med en helt annen stil enn hva jeg har, synes jeg arbeidene hennes er utrolig fasinerende og rå-kule! Derfor tok jeg sjansen på å hive meg med på ett par kurs, når dama først var i Norge. Det var kjempe-moro, og ikke minst lærerikt. Gøy å se hvordan hun bygger opp sidene, og prøve ulike teknikker jeg aldri før har prøvd meg på.
Bildene er fra boken til Dyan. Hva jeg laget på kursene egner seg ikke helt for offentligheten..hihi.. Men skulle hun snuble seg over til Norge igjen, så tar jeg gjerne ett kurs eller to til :)
Her er en link dersom du vil se flere bilder av hva vi holdt på med på Bikuben i november.
Selv om Dyan driver med en helt annen stil enn hva jeg har, synes jeg arbeidene hennes er utrolig fasinerende og rå-kule! Derfor tok jeg sjansen på å hive meg med på ett par kurs, når dama først var i Norge. Det var kjempe-moro, og ikke minst lærerikt. Gøy å se hvordan hun bygger opp sidene, og prøve ulike teknikker jeg aldri før har prøvd meg på.
Bildene er fra boken til Dyan. Hva jeg laget på kursene egner seg ikke helt for offentligheten..hihi.. Men skulle hun snuble seg over til Norge igjen, så tar jeg gjerne ett kurs eller to til :)
Her er en link dersom du vil se flere bilder av hva vi holdt på med på Bikuben i november.
søndag 2. februar 2014
Pyntet vaskebrett..igjen..!
Nå har det gått fryktelig lang tid siden sist... På tide å gi noen livstegn fra meg igjen :) Har ikke vært så produktiv i det siste, men vi har nå gått inn i ett nytt år med nye muligheter!!
I dag vil jeg vise frem ett gammelt vaskebrett jeg har jobbet med. Etter å ha prøvd meg på dette før, med stor inspirasjon fra "Filharmonica", var det kjempe-moro å prøve meg på nytt. Selv om bildet er nytt denne gangen, måtte det bli litt vintage-vri over det uansett :)
Papirene er fra BoBunny og Prima. Pyntet med gammel serviett, blonde og chipboard fra Dusty Attic. Div pynt fra TimHoltz og Prima, og selvfølgelig masse blomster!
Prøver meg på utfordringer hos:
Scrappin`all over #20: Alt er lov
Live and Love Crafts #20: Love n`Lace
Kort o Mania #101: Blonder og bånd
Cherish This-Memories for life #6: blonde/bord
I dag vil jeg vise frem ett gammelt vaskebrett jeg har jobbet med. Etter å ha prøvd meg på dette før, med stor inspirasjon fra "Filharmonica", var det kjempe-moro å prøve meg på nytt. Selv om bildet er nytt denne gangen, måtte det bli litt vintage-vri over det uansett :)
Papirene er fra BoBunny og Prima. Pyntet med gammel serviett, blonde og chipboard fra Dusty Attic. Div pynt fra TimHoltz og Prima, og selvfølgelig masse blomster!
Prøver meg på utfordringer hos:
Scrappin`all over #20: Alt er lov
Live and Love Crafts #20: Love n`Lace
Kort o Mania #101: Blonder og bånd
Cherish This-Memories for life #6: blonde/bord
søndag 10. november 2013
Julekort papirpose
På tide å tørke litt støv av bloggen igjen. Ikke så veldig aktiv i det siste, men nå er det på tide å brette opp armene!! Det nærmer seg desember med stormskritt, og dermed må det produseres litt julekort. Dermed er det ingen overraskelse at dagens kort er et julekort!
Har laget et posekort i litt utradisjonelle julefarger, men alikevel fortsatt koselig jul over det. Har brukt dies fra TimHoltz til både julestjerner og kant. Arkene og vintage-bildet er fra Pion Design.
Blir med på utfordringer hos:
Vintage Udfordring #69: vintage jul
StampARTic #oktober: alt er lov
Live and Love Crafts Challenge #17: Christmas inspiration collage
Hjerteboden #11: jul
Nordsalten Hobbyklubb #84: Bingo (perler,mønsterark,dies)
Kort`o`Mania #96: Alt er lov så lenge det er jul
Card and Scrap #64: Lag et julekort
Julekalenderjakt hos Anma!!!

Det nærmer seg desember og juletid med stormskritt!! Og det gøyeste i adventstiden er JULEKALENDER!!!!! I år blir det julekalenderjakt hos Andrine @ Marens Landhandleri. Hopp innom bloggen deres og les mer. Du kan allerede melde deg på nå, og få ekstra muligheter til å vinne spennende premier.
Abonner på:
Innlegg (Atom)
