"Love is in the air"-Valentine
Mitt inspirasjonsbidrag denne gangen er helt uten bilde eller stempler. Gøy å prøve meg på en annen vri enn det jeg pleier å lage. Her har jeg brukt nydelige ark fra Kaisercraft. Teksten er skrevet ut på skriver. Ellers er det brukt ulike blonder, og masse blomster :)
Teksten på baksiden er stempel fra Kort og Godt.
Blir med på utfordring hos:
Card & Scrap #90: bruk blomster