Da jeg startet med scrapping, var ikke ATC på "moten" lenger, så dette har jeg aldri prøvd meg på. Men tenkte jeg fikk sette sammen det jeg liker best. Et vintage.bilde,blonder,bokside og litt blomster. Og vips et lite mini gratulasjons-kort :)
Insprert av Trykkpressa til andre måter å bruke ATC-kortet på, festet jeg det på en mini papirpose med en tag oppi til å skrive en hlsen. Ett supert lite kort til en blomsterhilsen til en jubilant!
Deltar på:
Ett Trykk: #1 -ATC card
Nordsalten Hobbyklubb #110: til kvinnen