Det er sommer, og det er bryllupstid! Og det er jo bare morro å lage kort med "Vintage wedding" fra Pion Design, og stempler fra Kort og Godt. Nydelig duse farger, blonder og blomster. Alle mine favoritter :)
Blir med på utfordringer hos:
Hjerteboden #juni: bryllup/kjærlighet
Papirlosjen #juni/juli: alt er lov
Kort`o`Mania #132: la det blomstre
Papirplaneten #sommer: alt er lov
lørdag 20. juni 2015
lørdag 6. juni 2015
Bryllupskort
Ser ut til at sommeren lar vente på seg. Men det stopper ikke festligheter og bryllup. Så nå nærmer det seg høysesong for bryllup, og med det må det jo også produseres litt bryllupskort.
På dette kortet har jeg tatt i bruk papirkolleksjonen "Vintage Wedding" fra Pion Design. En nydelig serie med papirer, som passer perfekt til bryllupskort. Pyntet med blonder og blomster. På innsiden har jeg laget lomme med plass til gavekort eller pengegave. Stempler fra Kort og Godt.
Blir med på utfordringer hos:
Hjerteboden #juni: bryllup/kjærlighet
Kort`o`Mania #131: ekte/falsk søm på kortet
Papirplaneten #sommer: alt er lov
Papirlosjen #juni/juli: alt er lov
På dette kortet har jeg tatt i bruk papirkolleksjonen "Vintage Wedding" fra Pion Design. En nydelig serie med papirer, som passer perfekt til bryllupskort. Pyntet med blonder og blomster. På innsiden har jeg laget lomme med plass til gavekort eller pengegave. Stempler fra Kort og Godt.
Blir med på utfordringer hos:
Hjerteboden #juni: bryllup/kjærlighet
Kort`o`Mania #131: ekte/falsk søm på kortet
Papirplaneten #sommer: alt er lov
Papirlosjen #juni/juli: alt er lov
mandag 1. juni 2015
Posekort til mann (DT for Vintage Udfordring)
Et vintage posekort til en mann. Mitt inspirasjonsbidrag til Utfordringen hos Vintage Udfordring. Motivet av vintage hestevognen, er et stempel fra Your own scrap.Vi er så heldige denne gangen og har blitt sponset med flotte vintage stempler fra danske "Your own scrap" De har masse flotte stempler i flere kategorier.
Denne gangen er oppgaven i Vintage Udfordring "Script". Dette har jeg løst med ta i bruk en gammel bokside. Har også brukt en liten papirpose,bølgepapp,metall,sugerør og hyssing. Baksiden har jeg brukt et gratulasjonsstempel fra Kort og Godt.
Denne gangen er oppgaven i Vintage Udfordring "Script". Dette har jeg løst med ta i bruk en gammel bokside. Har også brukt en liten papirpose,bølgepapp,metall,sugerør og hyssing. Baksiden har jeg brukt et gratulasjonsstempel fra Kort og Godt.
Etiketter:
DT Vintage Udfordring,
Herrekort,
Posekort,
Vintage
lørdag 30. mai 2015
Gult Retro kort til gutt (DT-bidrag fra Kort og Godt)
torsdag 28. mai 2015
Bursdagskort til gutt (DT-bidrag for Kort og Godt
Mitt andre bidrag denne uken for Kort og Godt sitt Galleri. Et bursdagskort til en gutt som fyller år. Her har jeg fortsatt å bruke Retro-arkene fra Kort og Godt. Synes de er så stilige til guttekort. Har også denne gangen valgt kraft som base.
Pyntet med snurrer, som er et supert alternativ til blomster, som jeg ikke synes passer på guttekort. Metermålet er stempel fra Kort og Godt, som jeg etterpå har svertet med Distress.
tirsdag 26. mai 2015
Posekort til en liten gutt (DT-bidrag for Kort og Godt)
Først ut har jeg valgt meg Retro blå stjerne. Fine ark som passer flott med kraft. Og det passer bra når jeg er glad i papirposer, og ikke minst bølgepapp. Utklippsarkene med gutter fra Kort og Godt, har så mange fine bilder. Og denne lille sjarmøren jeg har brukt her, er jo bare til å bli glad av. Alt av stempler og pynt er produkter fra Kort og Godt.
mandag 18. mai 2015
Konfirmantkort jente
Da er jeg endelig i mål med vårens konfirmantkort. Det har vært en herlig blanding av kort til både gutt og jente.
Det siste kortet ut er et søtt kort til jente, laget med den nydelige "Nyhavn"-serien til Maja Design. Pyntet med masse små blomster fra Papirdesign. På innsiden har jeg laget penge-lomme med plass til gaven.
Det siste kortet ut er et søtt kort til jente, laget med den nydelige "Nyhavn"-serien til Maja Design. Pyntet med masse små blomster fra Papirdesign. På innsiden har jeg laget penge-lomme med plass til gaven.
Blir med på utfordringer hos:
Nordsalten Hobbyklubb # 117: bruk minst 3 stempler (Post-stempel,Postcard og Konfirmasjon)
Card and Scrap # 97: blomster
Scrappelyst #Grublis Mai: vimpel og blonde
torsdag 14. mai 2015
Konfirmantkort jente
Et rosa blomstrende kort til en av vårens konfirmanter.
Blir med på utfordring hos:
Scrappelyst #Grublis mai: vimpeø,sugerør og blonde
Kreativ Scrapping #5: vår
tirsdag 12. mai 2015
Konfirmantkort gutt
Fortsatt er det konfirmantkort som gjelder. Denne gangen ett røft og stilig kort til en gutt. Har utrolig nok blitt glad i gult, og spesiellt til gutt, så blir det jo stilig! Passer supert med kraft og sort. "Konfirmanten" er Thickers som er stiftet. Metallpynt fra Prima. Tekst-klistremerker fra Papirdesign, og poststempel fra Kort og Godt.
Blir med på utfordring hos:
Kreativ Scrapping #5: vår
Hjerteboden #mai: feiring
fredag 1. mai 2015
Bryllupskort (DT for Vintage Udfordring #101)
Denne måneden er vi i Vintage Udfordring så heldige, og blitt sponset av Papirdesign. De har en hel del flotte papirer,stempel og ikke minst blomster :) Stikk innom bloggen deres og bli inspirert av det flotte designteamet deres.
Månedens utfordring hos Vintage Udfordring er å lage ett kort til konfirmant eller bryllup. Og det var jo bare en fryd å ta i bruk de flotte arkene fra Papirdesign.
Jeg fallt for de nydelige bryllupsarkene i beige/gull. Dermed ble det ett kort til bryllup. som mitt inspirasjonsbidrag denne runden. Stemplene jeg har brukt er fra Kort og Godt.
Hiver meg med på utfordring hos:
Scrappelyst #grublis april: gjenbruk ( elsker gjenbruk av Bølgepapp. Ikke en eske blir kastet her!)
NordsaltenHobbyklubb #116: monokromatisk
Hjerteboden #mai: feiring
We Love Vintage Challengeblog. #46: party inspiration picture ( wedding )
Månedens utfordring hos Vintage Udfordring er å lage ett kort til konfirmant eller bryllup. Og det var jo bare en fryd å ta i bruk de flotte arkene fra Papirdesign.
Jeg fallt for de nydelige bryllupsarkene i beige/gull. Dermed ble det ett kort til bryllup. som mitt inspirasjonsbidrag denne runden. Stemplene jeg har brukt er fra Kort og Godt.
Hiver meg med på utfordring hos:
Scrappelyst #grublis april: gjenbruk ( elsker gjenbruk av Bølgepapp. Ikke en eske blir kastet her!)
NordsaltenHobbyklubb #116: monokromatisk
Hjerteboden #mai: feiring
We Love Vintage Challengeblog. #46: party inspiration picture ( wedding )
Abonner på:
Innlegg (Atom)