Ta gjerne en titt i Galleriet til Kort & Godt for å se produktene jeg har brukt!
lørdag 3. oktober 2015
Bryllupskort (DT for Kort & Godt)
Idag er jeg kommet til mitt siste blogginnlegg for Kort & Godt denne måneden. Det er et bryllupskort laget i en dus blågrå farge. Her har jeg brukt tekst fra mønsterark som hovedmotiv, og pyntet med masse blomster.
Ta gjerne en titt i Galleriet til Kort & Godt for å se produktene jeg har brukt!
Ta gjerne en titt i Galleriet til Kort & Godt for å se produktene jeg har brukt!
tirsdag 29. september 2015
Baby bursdagskort (DT for Kort & Godt)
Da er jeg kommet til min blogguke for Kort & Godt igjen. Idag har jeg laget et fødselsdagskort til en liten jente, som passer til en av hennes første bursdagsfeiringer.
Pyntet med retroblomster stanset ut med dies fra Kort & Godt. Er blitt så glad i de super-søte retroblomstene. Flott som pynt, og særlig med en liten bling i midten. Tekstremser og gratulasjonsteksten er fra stempelplate til Kort & Godt.
Flere kort følger i løpet av uken. Ta gjerne turen innom galleriet til Kort & Godt for å se hvilke produkter jeg har brukt :)
Pyntet med retroblomster stanset ut med dies fra Kort & Godt. Er blitt så glad i de super-søte retroblomstene. Flott som pynt, og særlig med en liten bling i midten. Tekstremser og gratulasjonsteksten er fra stempelplate til Kort & Godt.
Flere kort følger i løpet av uken. Ta gjerne turen innom galleriet til Kort & Godt for å se hvilke produkter jeg har brukt :)
fredag 18. september 2015
Konfirmantkort - DT for Scrappiness
Mitt siste bidrag for Scrappiness denne måneden. Her i byen er det konfirmasjoner både vår og høst. Så denne gangen har jeg laget et Konfirmantkort til en jente. Jeg har falt fullstendig for de flotte bryllupsarkene fra Papirdesign. Og som du ser passer de flott til andre prosjekter enn bryllup også.
Pyntet med blomster og blonder. Og min nye favoritt, er DENNE stempelplaten fra Kort & Godt. Så flott skrift, og så anvendelig til alle jubileer.
Besøk gjerne bloggen til Scrappiness for å se flere bilder. Og ikke glem å delta i denne månedens utfordring!
Produktene finner du i nettbutikken:
onsdag 16. september 2015
Utfordring #8 hos Scrappiness
Denne månedens utfordring hos Scrappiness er nå igang! Og vi ønsker å se BLOMSTER på ditt prosjekt.
En enkel oppgave, så her har Du ingen unnskyldning for ikke delta. Hva du ønsker å lage er helt opp til deg selv, bare det inneholder blomster i en eller annen form.
Mitt inspirasjonsbidrag til utfordringen, er et gratulasjonskort med de flotte Summer Crush fra Maja Design. Masse blomster i herlige sommerfarger.
Ta turen innom bloggen for å se flere bilder, og informasjon om hvordan du kan delta. Flott premie sponset av Scrappiness. Gleder meg til å se mange flotte blomstrende prosjektet
Produkter fra nettbutikken:
mandag 14. september 2015
Nytt DT-medlem for Scrappiness!
Det er med stor glede, og aldri så lite stolhet, at jeg kan fortelle at jeg har blitt med i Designteamet til Scrappiness. Håper Dere vil følge oss, og la Dere inspirere av oss på DT-bloggen til Scrappiness.
Mitt aller første bidrag er et gutt/herrekort av papirer fra Authentique. Pyntet med Chipboard fra Blue Fern, og stempler fra Kort & Godt. Ta gjerne turen innom bloggen, for å se flere bilder.
Produktene finner du i nettbutikken:
søndag 23. august 2015
Bursdagskort til jente
Har laget et bursdagskort til en jente som fyller 12 år. Har funnet bilde på Pinterst, som passet flott sammen med de nye arkene til Maja Design. Jenta er glad i gitar og Converse, så da måtte jeg prøve å få med begge deler. Det flotte gratulasjons-stempelet, som jeg har blitt så glad i, er fra Kort & Godt.
Hiver meg med på utfordringer hos:
Scandinavian Paperfun: #6-sommer
Kreativ Scrapping: #8-bursdag
Scrappelyst: #aug-ferietid
Papirplaneten: #aug-alt går
Card & Scrap: #101-alt er lov
Hjerteboden #juli: alt er lov
KortHobby #aug: alt er lov med metal fra KortHobby (Converse-sko)
Kort`o`Mania #135-pastellfarger
lørdag 22. august 2015
Bursdagskort (DT for Kort & Godt)
Da er jeg kommet til siste kortet ut i min blogg-uke for Kort & Godt. Det ble et gratulasjonskort i nydelig blåtoner.
Denne gangen har jeg brukt både konfirmasjonsark til gutt, og bryllupsark. Sammen ble de et flott gratulasjonskort til jente, som passer like fint til en konfirmant som til en fødselsdag.
Har tatt i bruk et par av de nyeste diesene. Vimpel-disen har jeg brukt som pynt. Og den utrolig flotte Blader-diesen gjør seg fantastisk som pynt sammen med blomster. Tekst-stripene, er stempel-tekst som jeg har klippet opp.
Har brukt vimpel-dies og blader-dies, som sammen ble en enkel dekorativ bakside. Ingen tvil om at disse blir min nye favoritt. Titt innom Galleriet til Kort & Godt for link til alle produktene jeg har brukt.
torsdag 20. august 2015
Posekort (DT for Kort & Godt)
tirsdag 18. august 2015
Bursdagskort (DT for Kort & Godt)
Så har vi igjen kommet til min uke hvor jeg blogger for Kort & Godt. Først ute er en Bursdagskort i gråtoner. Lag på lag med mønsterark og blonder. Pyntet med silkebånd med tekst, klippet opp tekstremser av stempel og et nydelig Bursdagsstempel brukt som en buttons. Titt innom Kort & Godt Galleriet for link til produkter jeg har brukt.
lørdag 1. august 2015
Bursdagskort i lilla (DT for Vintage Udfordring)
Ny måned og ny utfordring hos oss i Vintage Udfordring. Denne måneds første utfordring lyder "Sommerfugler/Butterfly". Gleder meg til å se hvordan dere løser oppgaven.
Jeg valgte å lage et bursdagskort til en liten jente, med masse sommerfugler. Pion Design "My precious daughter" har nydelige ark i lilla, og masse sommerfugler til å klippe ut. Passet supert til oppgaven vår. Pyntet med blonder,blomster og sugerør.
Jeg valgte å lage et bursdagskort til en liten jente, med masse sommerfugler. Pion Design "My precious daughter" har nydelige ark i lilla, og masse sommerfugler til å klippe ut. Passet supert til oppgaven vår. Pyntet med blonder,blomster og sugerør.
Abonner på:
Innlegg (Atom)