mandag 21. mars 2011

GD hos Our Vintage Affair!





Siden jeg var den heldige vinneren av Februar utfordringen hos Our Vintage Affair, var det min tur til å være gjestedesigner for denne månedens utfordring for Altered Items. Denne gangen er nøkkelordet "Kitchen" Her står man fritt til å velge hva man vil lage, bare det er relatert til kjøkken evt ved å dekorere et produkt,lage en boks,pynte en sleiv eller bare bruke et bilde fra et kjøkken. Det er bare å slippe løs fantasien!

Mitt bidrag er en oppskrifts-bok med bestemors gamle oppskrifter. Denne er laget med kaffefilter som boksider, der sidene er festet med eyelets som jeg har tredd sikkerhetsnåler igjennom. Kaffefilter og blonder har jeg farget i kaffe. Satt sammen en masse stæsj jeg syntes passet til. Griset litt med crackle paint og distress, for å få frem den gamle looken. Denne var veldig gøy å lage!

Hiv dere med på utfordringen! Fristen er 19.april og du har muligheten til å vinne en pakke med flotte ark fra 3ndy papir sin nye serie "Sweetheart. Og ikke minst vil du bli neste måneds Gjestedesigner. Lykke til!!!


3 kommentarer:

  1. Denne var RÅlekker !! Nydelige detaljer og utførelse.

    Ønsker deg en fin dag.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  2. Så utrolig lekkert!
    Nydelig pyntet:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  3. Mycket läcker!! säger bara wow!!
    Kram Katja

    SvarSlett