torsdag 4. august 2011

Inspirert av Tim Holtz




Dagens kort er et herrekort, godt inspirert av Tim Holtz sin stil. Jeg er en stor fan, men har ikke prøvd meg så mye ennå. Her har jeg griset ivei med distress stain,distress ink,glimmermist og crackle-paint. Kjempe-gøy, og skal helt klart prøve meg på mer av dette.

Papiret er fra Tim Holtz Lost and found. Som bakgrunn har jeg brukt TH dies Weathered clock, malt med distress crackle-paint. Bilde er limt på hjemmelaget tag som er farget med distress stain,glimmermist og distress ink. Sammen med et lag crackle-paint clear over, gir det et litt lær-aktig utseende.

Metall fra Tim Holtz og Kuttut. TH alteration dies hardware findings. Dottie Ann og duk. Samt selvlagde tags med stempler fra Tim Holtz, selvsagt med TH sitat:

"Live the LIFE you`ve imagined"

Hiver meg med på utfordringer hos

-Crafts and me challenge #46: Anything goes

-Scrap`a`long #7: Anything goes

-Kort o Mania #44: lag noe med dikt,sitat eller ordtak


5 kommentarer:

  1. Så stilig kort. Mange flotte detaljer.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Dette ble virkeli tøft! Masse herlige detaljer!

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  3. Stilig kort!! Her var det masse flotte detaljer altså!!

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrap`a`long denne gangen :) Lykke til!!

    Klem Plundis

    SvarSlett
  4. wow for et flott guttekort! likte alt ved det :D
    takk for at du deltar på vår utfordring over hos kort o mania :D
    klemmmm

    SvarSlett
  5. skikkelig stilig kort, masse flotte detaljer her!!

    takk for at du deltar hos scrap`a`long!!

    klem Lise

    SvarSlett