torsdag 6. februar 2014

Dyan Reaveley på Bikuben

I slutten av November var jeg på kurs med Dyan Reaveley på Bikuben. Det var to dager med klin og klæsj, sprut og sprøy. Slett ikke noe for den som var redd for å bli grisete!!


Selv om Dyan driver med en helt annen stil enn hva jeg har, synes jeg arbeidene hennes er utrolig fasinerende og rå-kule! Derfor tok jeg sjansen på å hive meg med på ett par kurs, når dama først var i Norge. Det var kjempe-moro, og ikke minst lærerikt. Gøy å se hvordan hun bygger opp sidene, og prøve ulike teknikker jeg aldri før har prøvd meg på.


Bildene er fra boken til Dyan. Hva jeg laget på kursene egner seg ikke helt for offentligheten..hihi.. Men skulle hun snuble seg over til Norge igjen, så tar jeg gjerne ett kurs eller to til :)

Her er en link dersom du vil se flere bilder av hva vi holdt på med på Bikuben i november.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar