tirsdag 20. mai 2014

Kurs med Finnabair



I april var Finnabair endelig tilbake i Norge igjen. Denne gangen var det satt av en hel helg på Bikuben, med masse ulike kurs. Dette var 3. gangen jeg var på kurs med Anna, men blir aldri lei, og kunne reist på et nytt den dag i dag.

Jeg bare elsker arbeidene til Anna, og det er så mye stilig og noe nytt å lære hver gang. Blir aldri lei!!

Jeg fikk med meg 3 kurs denne gangen. Skulle gjerne ha fått med meg alle sammen, selv om det var ett par jeg hadde vært på allerede.

Første kurset var et kort-kurs. Ikke akkurat typisk Finnabair å lage kort, så det måtte jeg jo få med meg. Får liksom ikke helt dreisen på det med sprøyingen, så kortene litt bedre ut før jeg satte i gang med det...





Neste kurset var et Layout-kurs. Ikke så lett å henge med i tempoet til Anna, når jeg er så god på å sitte å gruble og tenke hvor jeg skal sette ting.. Også var det dette med sprøyingen igjen da... Ser så lett ut når Finnabair gjør det, men blir aaalt for myeeee når jeg setter i gang... Men dette ble tilslutt mitt resultat.



Siste kurset var å lage et bilde på canvas. Dette var et super-artig kurs, og alle bildene til deltakerene ble så imponerende flotte!! 




I sommer kommer Anna tilbake til Norge, denne gangen til Ålesund. Men det blir dessverre litt langt for meg å reise. Men dere som har mulighet bør absolutt melde dere på!
 
 
 






2 kommentarer:

  1. Wauw super flotte ting du fik lavet.

    SvarSlett
  2. Så flotte kort og layouts!! Sikkert veldig inspirerende?? Skal på kurs med Finnabair når hun kommer til Ålesund! Gleder med villt! :)

    SvarSlett