torsdag 12. februar 2015

Store nyheter!!

Gjett hva....Idag har jeg nyheter å fortelle!!! Jeg er så heldig å ha blitt en del av Designteamet til
 Kort og Godt Hobby!!!

I januar fikk jeg en veldig hyggelig Mail, med spørsmål om jeg kunne tenke meg å bli med på Designteamet til Kort og Godt. Jeg takket selvfølgelig JA!!! Da jeg er svært glad i Kort og Godt sine stempler, som jeg bruker masse, var det ikke så veldig vanskelig å takke ja til dette.


De fleste av dere kjenner nok godt til Kort og Godt sine produkter. Men for den uinnvidde kan jeg fortelle at det er et engrosfirma med hovedvekt på stempel og srappeprodukter. De produserer bla egne stempler,blomster, mønsterark,charms,blonder og bånd. Du finner deres produkter i scrappe,foto og hobbybutikker over hele landet og på nett :)

Så nå gleder jeg meg masse til å ta fatt på oppgaven. Mine første blogginnlegg kommer i løpet av mars. Og i mellomtiden håper jeg dere tar en titt i galleriet til Kort og Godt,  og sjekker ut det flotte de andre i teamet produserer! Her blir det lagt ut masse flott flere ganger i uken.

Og på slutten må jeg fortelle at nå har Kort og Godt kommet med dies også. Flotte dies med norske ord!! Supert på kort!! Og ikke minst en haug med nye lekre stempelplater!





1 kommentar:

  1. Så gøy å høre:) Gratulerer så masse:)
    Gleder meg til å se dine fine kunstverk i Kor og Godt sin blogg også:)
    Ønsker deg lykke til:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett