lørdag 30. mai 2015

Gult Retro kort til gutt (DT-bidrag fra Kort og Godt)


Mitt siste bidrag denne uken for Kort og Godt sitt Galleri. Denne uken har jeg kost meg med Retro-arkene. Overhodet ikke "mine" farger, men utrolig nok har disse arkene fått meg til å like både rødt og gult.


Jeg synes disse passet så fint til gutt, så det ble nok et fødselsdagskort til en liten herremann. Har brukt kraft som base denne gangen også, men har valgt å sverte alt med Distress Walnut stain, så det ser litt slitt og gammelt ut. Har brukt flere ulike stempler fra Kort og Godt.





2 kommentarer:

  1. Et kult guttekort i en gul og kul farge:)
    Ikke noen lett farge å jobbe med dette nei.
    Men du fikk det til:)
    Mange fine tekster og vimpler:)
    Ønsker deg en fin lørdag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett